Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Maria Pettersson - 24 juni 2009 16:43

Då har min tvillingsyster varit på besök,, hon badade oxå i poolen,, vi alla tre badade förfullt och busade.. Det var faktiskt roligt... Kändes lite om att bli barn på nytt.. Hihhihi...Hon åkte hem innan reine kom hem ifrån jobbet,, hon skulle förbi mor o far i Eskiln innan hon skulle åka hem till Ludvika....


Just det,, kompisen Eva fyller år idag,, jag får ringa henne senare o gratta henne... Jag vet inte hur hon jobbar idag...Men hon kommer ut säkert på msn i kväll....


Nu är man mätt.. Jag o hampus åt pizza till middag,, jag orkade inte laga någon mat i detta finna vädret......Reine fick självklart lite o äta oxå,, han åt upp resterna,, det vi inte orkade äta upp...


Jag sitter o fundera på om jag ska ta fram gräsklipparen ,, eller ska ja göra det i morgon förmiddagen istället...... Ja,, få se hur det blir...



Av Maria Pettersson - 24 juni 2009 15:25

Hampus har nyss badat klart...

Av Maria Pettersson - 24 juni 2009 08:19

Fortfarande fint väder ute... Solen lyser på den blå himlen.. Härligt kan jag säga... Vi var till ÖB i går eftermiddag och COOP för att köpa lite pool leksaker som hampus kan ha leka med...


Vad som händer idag??? Jo,, min tvillingsyster Jenny ska komma hälsa på mig på  eftermiddagen,, men jag vet inte vilket tid.. Men det är bara vänta o se om hon kommer.. Annars blir det väl sitta ut i solen... I morgon blir det åka med Eva till Avesta handla lite kläder.. Det kommer bli kul o roligt.. Jag vill köpa ny Linne... Min börjar bli lite slitna.......


Nu ska göra iordning lite frukost till mig o hampus,, sen blir väl gå ut i solen...

Ovido - Quiz & Flashcards