Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Maria Pettersson - 25 juni 2009 15:19

Jag sitter o väntar på att Eva ska komma så jag kan åka till Avesta och shoppa lite.. Skönt att komma hemmifrån utan barn och karln.... Bara var med en underbara kompis som Eva är... Skönt att få prata lite tjejsnack..


Prata tjejsnack behöver man göra ibland.... Eller hur??? Det kommer bli så härligt.. .. Sen ska vi planera vad man ska göra på lördag???? Vill åka någonstans och ta med fika och vara där en hel dag... Men vart vet jag inte än.. Fick en förslag på Björnö i Västerås.. De säger att det ska vara fint där...?? Vi får se vara bilen rullar någostans på lördag.. hihhihi....


Hampus fick en sticka i foten,, och jag får inte ta bort den för honom,, så får vi se om reine får bort den.. Hampus skriker, skriker ,, när man ska försöka få bort den.. Inte alls lätt,, hampus är livrädd för det ska göra ont.... Se om reine har bättre tur,, annars får vi försöka tillsammans när jag kommer hem sen...... Det är stor sticka ,, så den måste bort annars kan de bli inflamation av den... Då blir inte kul.....


Ha en härlig varm sommar dag.!!!

Av Maria Pettersson - 25 juni 2009 09:13

Sitter i solen... Ska ringa ett samtal innan jag börjar klippa gräsmattan...

Av Maria Pettersson - 25 juni 2009 08:49

Snart ska jag börja klippa gräsmattan.. Kan inte börja för tidigt.. Då blir väl grannarna arg på mig.. Hehe

Av Maria Pettersson - 25 juni 2009 08:09

Nu har man gjort det roliga dvs att betala alla räkningar... Det är inte så roligt,, med det måste man göra ,, det skulle inte vara så roligt att få flytta ifrån huset....


Nu är det klart,, så nu kan jag njuta av dagen.. Reine får sin lön idag och jag får min i morgon.. Jag blev faktiskt super glad när jag öppnade min lönspec igår... Vilken fin lön jag fick denna månad oxå... Härlig, härligt... Reine har inte fått sin lönspec den brukar komma samma dag som han får sin lön,, det tycker jag är lite tråkigt.. Sen tycker jag det är tråkigt,, han brukar få in sin lön vid lunch tid på sitt konto... Och jag vet inte varför!! Men det är huvudsaken han får in sina pengar...


Jag tyckte synd om Eva i går.. Om hennes lön,, hon hade jobbat extra på macken och inte fått det på lönspec,,, så hon var lite arg i går.. Jag hoppas det löser sig snart att hon får dessa pengar snart.. För om två veckor åker ja o eva till stockholm och kolla på Britney i Globen den 13 juli.. Det kommer bli så roligt o härligt,, bara få komma bort en stund... Och det kommer gå hur mycket som helst pengar där tror jag...


Hihiihi.. Jo, då eva jag har bestämt mig,, jag kan var sällskapsdam åt dig på lördag... Vi kan då börjar planera resan ner till stockholm......




Ovido - Quiz & Flashcards