Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Maria Pettersson - 17 juni 2009 19:21

Nu har man jobbat klart för idag,, jag säger herre gud vad folk som ska handla för midsommar helgen.. Tiden gick så fort attnman inte hann titta på klockan innan man skulle sluta kl halv sex.. Det var faktiskt skönt att få sluta inte så sent.. Men i morgon så jobbar jag till kl halv nio på kvällen..


Men i morgon kommer det ännu mer med kunder som ska handla ,, det brukar alltid vara mycket dan för midsommarafton.. Vi brukar jämt ha då tre kassor öppna hela tiden,, så hade vi förra året vid denna tiden.. Men vi se vad som händer i morgon,, men jag kan säga,, det kommer bli super roligt allafall..


Nu är det bara två dagar tills jag fyller år!! Jag fyller år på midsommarafton.. Det blir väl inte så mycket firade,, för att jag fyller år,, utan det blir lite både och,, fira midsommar och min födelsedag..


Nu har vi precis ätit middag och ska snart slänga in mig duschen,, det blir en tidig kväll för oss,, det bästa att vara pigg i morgon när man ska jobba.. Jag oxå hunnit med att damsugit i vardagsrummet o i hallen... Men jag ska hinna damsuga i köket innan duschen..


Jag får se om jag hinner skriva mer i dag,, annars blir det i morgon.. Hej svejs..





Ovido - Quiz & Flashcards