Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Maria Pettersson - 19 juni 2009 08:36

Jaa,, då blev man 29 år idag då!!! Ett år äldre... Jag skrev inget igång kväll när jag hem i från jobbet,, för jag var helt slut.. Jag slängde mig i soffan titta på lite tv.. Men tiden rann i väg på kvällen,, sen gick ja la mig sen..


Det vara faktiskt kanon roligt att jobba i går,, herregud vad folk... Inga kunder var sura eller gnälliga av de långa köerna.. Och det var ju skönt,, annnars brukar de vara det.... chefen eller ska ja säga Lidl,, bjöd oss på daimtårta o cola... Det var faktiskt gott...


Vad händer idag då?? Jo, massor  självklart så ska vi fira min och tvillingsyster födelsedag .. Och senare blir det väl fest i eskiln där vi ska bo hela midsommar helgen i en Stuga som vi har hyrt...  Senare på kvällen så jag köra hem min några hem på kvällen,, för det är väl bara jag som är helt nykter i kväll hihihi.. Jag får ta igen det nästa år när man fyller 30 år... Då ska jag säga att jag blir inte nykter.. Vilket party jag ska ha!!! Jag har börjat redan o planerat lite hur det kommer bli...


Nu på förmiddagen har jag packat kläder och fixat klart i köket efter tårtbakningen i går kväll... Senare på eftermiddag får reine ringa grannen om han ha se till katterna lite i helgen...


Nu måste se till att hampus ska få kläder på sig och mig.. JAG SÄGER  VILKET SKIT MIDSOMMAR VÄDRET...


GLad midsommar!!! Trevlig helg...

Ovido - Quiz & Flashcards