Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Maria Pettersson - 31 maj 2009 20:53

Snart är det ny jobb vecka på gång.. Jag jobbar bara 4 dagar nästa vecka.. Måndag, Tisdag, Onsdag och Fredag.. Vilken lyxvecka tycker ja.....


Hampus har varit ute hela dagen,, han har lite svårt att sova  nu för att det är så varmt på hans rum och att det är så ljust ute.. På sommaren så känner man alltid sig  piggare än vad man gör på vinter och hösten..


Hampus tittar på Tv på sitt rum,, han bråkar allafall inte med oss.. Men jag höra hur han leker där upp på sitt rum..  Det är tur att han inte behöver gå upp så tidigt på  morgon.. För jag jobbar kväll i morgon... Sovmorgon blir skönt i morgon.. Då behöver man inte stressa med hampus till dagis, utan han får sova till han vaknar...


Sen har vi inventering på Tisdag!!! Trevligt!!....


Nu ska ja  gå in i duschen.. Sen ska jag titta på En film på datorn min.....




Av Maria Pettersson - 31 maj 2009 16:13

Jag fick en morsdag present av hampus o reine ..Den fick jag i går kväll när jag hade slutat jobbet... Jag fick blommor av dom..  Snälla av dom  mina pojkar.....

Av Maria Pettersson - 31 maj 2009 16:04

Idag har jag badat i poolen fyra gånger,, härligt att svälka av sig när det är varmt väder ute.. Sen har man varit till storkiosken och ätit mat och köpt glass.. Vi  tog en promenad dit med hampus..


Efter maten så klippte jag gräsmattan med reines hjälp .. Det är för varmt att klippa gräsmattan själv när det så varmt ute...


Man har inte gjort så mycket här hemma,, har mest tiden varit ute i solen.. Har allafall plockat in disken,, som reine skulle har gjort i går ,, men glömde han bort att göra eller är det så han tycker det är tråkigt... Vem vet!!!


Ha en bra dag i det härliga vädret...



Ovido - Quiz & Flashcards