Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Maria Pettersson - 20 maj 2009 17:34

Den som kan göra den bästa och goda pannkakor är min sambo reine.. Vad ska man säga mums.. Det var ett tag sedan jag åt pannkakor... Så nu är man mätt o belåtten...


Denna dagen har var lugn och jag har bara tagit hand om min son hampus,, som inte har mått så bra efter olyckan...... Nu ska jag hoppa in i en varm o skön dusch .. Jag är fryser lite....



Av Maria Pettersson - 20 maj 2009 15:01

Min lilla hampus ligger o sover i bilen nu!! Jag orkar inte bära in honom,,, så tur är det inte så kallt ute.... Tvyärr så blev det inge busborg idag,, för hampus vill inte det... Så vi får väl se i morgon...


Men hampus har varit duktig ,, han cyklade på cykeln i dag,, jag trodde inte att han skulle göra det,, efter sådan cykelolycka... Svullnaden i ansiktet har gått ner mycket bara under dagen...


Reine ringde försäkringsbolaget,, och de skulle skicka papper som vi ska skriva på och skicka in... Om det skulle bli  något med tänderna se.. Det är man mest orolig för...


Nu sitter jag o väntar tills reine kommer hem i från jobbet,, han ska jobba i morgon ( torsdag)... Jag ska väl gå ut o kolla till hampus i bilen!!!





Av Maria Pettersson - 20 maj 2009 05:50

Kan inte sova!! Hampus sover som en stock,, men han vaknade i natt  och gnällde lite att han hade ont i ansiktet, men han somnade på gång om igen... Jag får se hur han ser ut när han vaknar idag... Jag hoppas att svullnaden har gått ner ... Annars tror jag att han kommer få problem o äta... Innan vi åkter till busborgen,, ska ja in på Lidl handla lite dricka o kakor att ha med oss... Men kanske stannar hemma oss mamma efter vi har varit till busborgen..


Sen får vi se om hampus sätter sig o cykla idag eller om han blivit rädd igen att cykla utan stödhjul... Vi får se hur det blir med det!!


Nu ska lägga brevid hampus , se om man kan somna om igen.. Kan bli svårt jag är pigg...




Ovido - Quiz & Flashcards