Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Maria Pettersson - 4 maj 2009 08:48

Jag är gravid i vecka 14... Jag känner mig inte gravid.. Har inga alls sympton om att vara gravid.. Kanske därför veckorna går fort... Idag måste jag ringa ultraljud och beställa en tid för undersökning...  Man kan bara ringa mellan kl 13.00---14.00 då jobbar jag.. Så jag får ringa på min arbetstid,, men det gör inget... Det brukar inte vara några problem..



Av Maria Pettersson - 4 maj 2009 08:03

Då var det en ny vecka.. Hampus ska gå på dagis idag,, han har varit hemma från dagis hela förra veckan,,, för han var dunder förkyld.. Nu är det bättre allafall..


Vilket trist måndagsväder vi har,, det regnar.. För min del gör det inget,, för jag ska åka jobba snart.. Lämna hampus på dagis kl 10.00 sen är det åka jobba några timmar bara..


Nu ska jag fixa iordning mig och sen, se till om hampus ser ordentlig ut för att gå till dagis...

Ovido - Quiz & Flashcards