Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Maria Pettersson - 24 maj 2009 19:43

Hampus vill inte gå in!!  Efter en stund fick ja in honom,, nu är han i duschen igen för andra gången idag... Efter duschen så blir de sängen på en gång.. För han ska upp tidigt i morgon bitti....


Reine är hos grannen jörgen.. Han skulle hjälpa honom med sin bil,, vart det vet ja inte..


Nä, ska ja slänga hampus i sängen,, hoppas att det inte blir något språk.. Jag får hoppas på det bästa..


Av Maria Pettersson - 24 maj 2009 15:31

När hampus kom hem,, så åkte vi till Fagersta till Eskiln.. När vi kom där,, så var hampus kusiner Tim och ida där.... Vi åt mat där på resurangen.. Sen cyklade barnen ... Sen började de regna så då åkte vi hem..


 Nu är hampus inne duschen o leker,, kanske lite tidigt me vad gör man när sin unge är smutsig...


Jag har inte gjort så mycket på hemmafronten ,, men jag har inte haft någon orka att göra något...




Av Maria Pettersson - 24 maj 2009 08:34

Vi kom hem sent i går kl 12 i går natt,, vi trodde att vi skulle hämta hampus hos farmor o farfar,,  det fick  vi inte göra,, för han somnat  precis när jag ringde,,, så han fick sova över istället.. Men skulle komma hem på förmiddagen...


Min magen har blivit större,, jag fick nästan inte på min favorit byxor som jag skulle ha på mig i går.... Konstigt så har jag inte gått upp ett kilo än... Det är ganska skönt...


Nu sitter i soffan o väntar på min son hampus ska komma hem.. Jag har inte sett honom på ett helt dygn,, saknar fakiskt honom...


Jag har inge planer för idag än...



Ovido - Quiz & Flashcards