Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Maria Pettersson - 25 maj 2009 18:05

Nu har jag klippt gräsmattan hel själv utan reines hjälp.. Härligt, var det ,, men det var lite jobbigt för jag börjar få lite ont i ryggen.. Det är tur att man har en så bra gräsklippare. Den har drift på, så den blir inte så tyng att klippa med..

När jag skulle slänga på skyddsplasten på poolen, såg jag mer skräp som jag behöver ta bort sen.. När man har fyllt hela poolen med vatten,, det tur kan man har verktyg att få bort det..

Nu ska ja sätta på en film på min bärbara dator..


Av Maria Pettersson - 25 maj 2009 17:59


Hampus leker i poolen,, med vattenslangen.Han har jätteroligt!!!

Av Maria Pettersson - 25 maj 2009 17:21

Vi struntade åka till Fagersta, utan vi åkte till ICA i norberg och handlade lite hamburgare och bröd.. Så vi gjorde iordning egna hamburgare.. Så nu är man mätt o belåten..


Hampus tittar på barnprogram, han ser lite trött ut. Ja, tror att han kommer somna ganska tidigt idag,, för han somnade vid 22.00 i går kväll, sen var han upp kl 6.00 idag... Sen har varit ute hela eftermiddagen o lek i poolen.. Vara ute i friska luften , så blir man trött..


Samtigt jag skriver i bloggen så,  chattar jag med kompisen Eva.. Hon skulle till tandläkaren idag 17.40 Hon är livrädd för tandläkaren, så hon får ta lugnade medel..  Så hon sitter nu vid tandläkare , hon skriver att hon känna av drogen.. Men jag kan tänka mig att tar mycket bättre nu, för hon har jobbat så mycket,, så kroppen är lite sliten..


Ja, får säkert höra senare hur det gick. Sen ska vi prata om en annan sak. Jag hoppas att hon kan prata sen!!!


Lycka til Eva hos tandläkaren...



Av Maria Pettersson - 25 maj 2009 15:36

Å vad skönt det är bara jobba till kl 12.00 Efter jag  hämtade hampus,, så har vi varit ute till nu.. Jag har klippt hela gräsmattan och fyllt vattan i poolen, men det brukar ta 24 timmar fylla hela poolen.


Så hampus fått badat eller lekt i poolen tills nu!!! Nu ska gå upp hänga lite tvätt och slänga in ny tvättmaskin..  Sen fundera jag på åka till Fagersta Eskiln....

Av Maria Pettersson - 25 maj 2009 05:57

Ja, då var det en ny jobbvecka... Det är svårt väcka hampus,, för han somnade ganska sent i går kväll,, han vill inte sova.. Men kanske somnar tidigt i kväll istället, så han få sova ikapp dom timmar han missar denna natt...


Nu ska jag gå försöka en gång till.. Skriver sen när jag kommer hem i från jobbet,, jag slutar kl 12.00, dvs det blir en kort dag....

Ovido - Quiz & Flashcards