Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Maria Pettersson - 10 maj 2009 18:23

Nu har jag suttit framför tv och tittat på helt underbara bronsmatch mellan Sverige - USA,, jag ska säga sverige vann bronsmatchen med 4-2.. Senare i kväll blir det finalen mellan Canada - Ryssland.. Jag tror att Canada vinner med  2-1..Det kommer bli roligt o härlig match o titta på i kväll..


Hampus är inne i duschen , och sen ska jag upp lägga honom i sängen och läsa en saga till honom..  I morgon gäller det för oss, Eva o ja.. Vi ska sitta framför dator kl 9.00 i morgon bitti,,för då släppt biljetterna till Britney spears... De platser vi vill ha, kostar runt 1000 kr per biljett..


De biljetter får kosta för oss.., vi ska ner dit till globen den 13 juli...

Nu har hampus duschat klart..


Av Maria Pettersson - 10 maj 2009 08:37

Jaa,,, då har man gjort de man ska göra på morgon,, du börjar det så inte är det roligaste i livet dvs städa... Men det behövs göras... Jag ska damsuga och torka golven och plocka undan som ligger huller o  buller överallt.. Den ska jag försöka torka av allt damm på olika saker.


När man har gjort min sysslor så ärblir  man glad att  det är rent o snyggt och luktar rent på nedevåningen..


Nä, du ska börja så jag hinner klart någon idag...



Av Maria Pettersson - 10 maj 2009 07:36

Då var det redan söndag.... När man är ledig så går dagarna så fort.. 'Det beror ju på att man är ledig och att man gör massor med skoj.... Jag har fundera på att klippa våran stora, stora gräsmatta,, den brukar ta en timme och klippa..


Snart för jag börja fixa iordning poolen,, bygga upp den .. Sen måste man skura den ren ordentligt.. Det är ju inte så roligt, man får tänkta om det blir varm o fin sommar, så slipper man åka ner till stranden med hampus..


Vi var till V-ås igår kollade på fyrhjulningar,, reine är lite sugen och köpa en , men jag har inte godkänt att han får köpa en... Jag tycker att han inte behöver en,, utan vill han den för det rolig leksak... Kostar massor med en sådana rolig leksak...


Nu ska jag upp  hänga upp tvätten för i går och slänga in en ny tvättmaskin... Hej svejs senare..

Ovido - Quiz & Flashcards