Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Maria Pettersson - 19 maj 2009 21:24

Nu har hampus lugnat ner sig... Han tycker inte  om blod, så han blir rädd.. Nu ligger han i soffan och tittar på en film på reine bärbara dator.. Så ja o hampus kommer o sova i soffan i natt.. För reine kommer å sova uppe för han ska upp tidigt i morgon bitti... Men det ska  inte ja göra.. .... Utan vi sover tills vi vaknar i morgon...


Nu ska sätta på en film på min dator.!!! Vilken rolig synd!!! Skriver mer i morgon, hur det är med hampus.. Jag ska försöka ta bilder på honom hur han ser ut, ingen vacker syn...


Av Maria Pettersson - 19 maj 2009 20:35

Oj, då var olyckan framme.. Hampus cyklade vid eskiln och slog sig .. Han cyklade ner för en backe och slogs sig i ansikte och i läppen och tänderna... Så nu är han svullen i hela ansiktet.... Oj vad det blödde från läppen och vid näsan...


Det är tur att hampus har alla mjölktänder kvar.. Han har inte tappat någon tänder än.. Kanske blir nu!!!.. Så jag får hålla kolla på tänderna och så det inte blir något.....


Sen får vi ringa försäkringsbolaget och rapporter detta,, sen får vi se hur om det blir något med tänderna...Man vet ju aldrig...!!!





Av Maria Pettersson - 19 maj 2009 18:15

Självklart så blir det busborgen i morgon i V-ås , men Tim fick vi inte ta med för han skulle gå på dagis... Eller var det något annat i tanken!!! Det är lite tråkigt för hampus inte ha någon med sig... Men det finns alltid barn där o leka med...


Nu har jag hämtat paketen,, det var lite kläder åt hampus och lite barnkläder,.. å vad gulligt... Nu ska jag åka till Fagesta till Eskiln..



Av Maria Pettersson - 19 maj 2009 16:23

Då har man jobbat sina 8 timmar idag.. Nu är man ledig i tre långa dagar.. Skönt det kommer bli.. Tvyärr så kommer reine att få jobb övertid mycket denna veckan.. För att det var något superviktigt som skulle bli klart tills på lördag.... Jag kunnat fått jobba i morgon,, men jag tackade för en gångs skulle Nej denna gång,, för att jag hade planer att åka med hampus eventuellt med Tim till busborgen i morgon..


Jag ska åka hämta tvillingsyrran i Ludvika  kl 22.00  i kväll för att  hon ska sova hos mig i natt, för hon ska med till busborgen.. Det är bra om man två vuxna som håller kolla på barnen..  För att jag visste inte om mamma skulle kunna följa med, för det är något strul med Försäkringskassan och arbetsförmedlingen..


De som jobbar på försäkringskassa o arbetsförmedlingen  kan inte deras jobb.. Skaffa fan bättre personal säger jag,, som kan något!!!.. Om man inte kan sitt jobb, så ska man fan i jobba där.... Finns många andra som kan få deras jobb som kan mycket bättre...


Nu ska åka ner hämta några paket.!!! Har faktiskt glömt vad jag har beställt , så det blir en överaskning vad det är för något....




Ovido - Quiz & Flashcards