Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Maria Pettersson - 22 maj 2009 17:59

Hela familjen var till Avesta o handlade lite mat o sånt.. In den sista affären så började hampus krångla lite ,, man  börjar märka  att hampus börjar  bli trött.. Nu håller reine på med att göra pizza,,, så efter mat så blir det kväller för honom...


Hoppas att hampus somnar  en skapl tid,, så ja o reine får en egen tid för varandra.. I morgon så jobbar jag förmiddag,, jag börjar kl 7.00 Skönt att få börjar igen att jobba,,, de här tre lediga dagar varit skönt.. Så nu har man fått sin enerig tillbaka... Hoppas det kommer att märka på jobbet oxå..


Reine är oxå tröööött, för han har inge tålamot mot hampus.. De har liten konflikt i köket nu,,, det är lite roligt att höra på ibland,, men ibland får man gå i mellan,, när jag märker att reine inte orkar....



Av Maria Pettersson - 22 maj 2009 14:14

Jag fick min lönspec idag,,, vilken rolig överaskning jag fick .. Vi har fått löneökning från 104,55 till 117,55 i timmen... Så jag fick en jättebra lön denna månad..


Jag visste jag skulle få en bra lön med inte så här bra lön allafall.. ..Jippi...

Nu kan jag var glad, ingen kan försöka förstöra den...

Av Maria Pettersson - 22 maj 2009 13:07

Nu har man kommit hem i från v-ås.. Det blev inge busborg idag för att hampus ville inte... Men det blev ikea idag istället... Det gick bra med hampus på ikea... Jag köpte för några tusen. Det blir alltid dyrt när man är på ikea... Nu sitter man i fagersta och fikar med mor o far... Ska väl åka hem snart.. Reine kommer väl hem snart i från jobbet...

Av Maria Pettersson - 22 maj 2009 07:53

Jag somnade om ,, å vad det var skönt.. Jag känner att det var tur det.. Annars hade ja blivit trött idag på eftermiddag.. Hampus ligger o sover , men det blir inte så långvarit, för jag ska snart upp o väcka honom.. För min tvillingsyster Jenny kommer hit till fagersta och vi ska åka till Busborgen i Västerås idag.. Om hampus vill,, jag har inte pratat med honom om det än.....


Jag hoppas att vi hinner med att gå in på ikea lite också, med det beror vilket humör hampus är....


Jag vet inte om jag hinner o blogga mera förmiddagen,, kanske bloggar i från busborgen... Skönt att man har internet på teleforn.. Eller hur Eva????? Bästa teleforn jag har haft.....  Nokia N95 8G..



Av Maria Pettersson - 22 maj 2009 04:13

Kan inte sova!!!  Jag vet inte vad det beror på.. När jag gick ner så hade jag fått sms av eva vid elva tiden i natt.. Men det hade jag inte hört något..  För att det var inget superviktigt allafall...Jag gick la mig samma tid som reine .. Reine ska upp kl 5.00 Starkars han tycker jag,, han hade planer att vara ledig torsdag o fredag,, men nu blev det så att de fick jobba istället för det var n¨got super viktigt på jobbet som måste bli klart tills på lördag..


På lördag ska ja o reine på någon i avesta på kvällen, vi har fått fri biljetter av bosse, och jag ha ingen aning vad det är.. Men det blir säkert jätte roligt.. Hampus ska var hos farmor o farfar på kvällen,, sen när vi kommer hem så hämtar vi honom där,, ingen aning vilket tid...


Ska man gå upp o försöka sova igen,, se om det går bättre nu då,, jag hoppas det,, annars kommer ja bli helt slut på eftermiddag efter alla saker jag ska göra idag....


Hoppas du får reda vilken som skriver sådan kommenter utan skriva sin namn  eva.????????



Ovido - Quiz & Flashcards