Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Maria Pettersson - 16 maj 2009 22:53

 Vilket final det blev!!! Många bra låter,, jag har svårt att välj vilken som var bäst.. Jag har några st som jag tyckte var ett väss bättre vad de andra är...


1- Iceland

2 Greece

3 Malta

4 Azerbaijan

5. Finland

6.Denmark

7. United Kingdom


8.. Så klart får jag inte glömma Sverige



Vi får snart se vem som vann finalen i Eurovision song contest

Av Maria Pettersson - 16 maj 2009 18:56

Som tidigare jag skrev att jag inte kunde klippa gräsmattan ,  för vi inte hade inge bensin i gräsklippan.. Men när vi kollade gräsklippan så var det nästan full tank i den.. Så jag började klippa gräsmattan på en gång... Jag klippte hela jävla gräsmattan själv,, det var inte så jobbigt, som jag trodde det skulle vara.


Å vad den  blev snygg.. Ps!!  Jag klippte gräsmattan....... Nu är den första gräsklippningen klar för år..Kommer flera!!!




Av Maria Pettersson - 16 maj 2009 17:09

Nu har man jobbat klart för idag.. Så självklart så hann inte reine med att köpa bensin till gräsklippan. För han hållit på med veden hela dagen.. Han varit jätte duktig och han blev klar med veden. Nu är det bara stapla upp veden .. Så veden får torka till hösten o vintern...  Så vi kan använda veden till varmvattnet och värme i huset..


I kväll blir det att titta melodifestivalen och jag hoppas att sverige kommer på en bättre placering .. Nu ska gå ringa några samtal

Av Maria Pettersson - 16 maj 2009 06:26

God morgon.. Alla nu ligger väl o sover utan jag och eva som ska gå jobba så här tidigt på lördagmorgon.. Puuu.. Va fan det ju massor med härligt med pengar..


Jag ska göra 8 snabba idag, när man kommer hem så det att  klippa gräsmattan .. Jag kunde inte göra det i går för då hjälpte jag till med veden.. Men den är klar när jag kommer hem på eftermiddagen idag...


Nu måste gå in borsta tänderna och köra till jobbet,, så jag inne blogga lite från jobbet...


Bye 



Ovido - Quiz & Flashcards