Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Maria Pettersson - 13 maj 2009 15:49

Då har man jobbat klart för idag då!! Härligt att jobba förmiddagar, man kan göra så mycket med hampus på eftermiddagen.. Jag  hämtade hampus på dagis kvart i ett och på en gång åkte vi till Fagersta och till Eskiln för hampus skulle cykla hos mormor vid husvagnen..


Han cyklade två timmar sen åkte vi hem för reine skulle komma hem halv fyra.. Jag ska snart slänga in maten i ugnen .. Jag är vrålhungri för jag har inte ätit något idag,, hampus åt fiskbullar och potatis på dagis idag,, han åt jätte mycket sa fröken..


På vägen till Fagersta så prata jag med min bästa kompis Eva i teleforn.. .. Hon o jag förstår varandra väl och vi kan prata om allt o alla.. Hon håller med mig om vissa saker och jag gör det samma... Man kan inte få en bättre kompis..




Ovido - Quiz & Flashcards