Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Maria Pettersson - 23 maj 2009 17:08

Nu är man sminkat klart sig.. Så nu är klart för åka äta någotstans!! Det lutar för vildanden... 


Kanske inte den bästa sminkningen ,, men jag har ingen lust o sitta i flera timmar,, å få sminkningen helt suveränt,, utan detta får funka denna gång.. Men nästa helg på lördag,, så kan jag lova dig att det blir bättre.. Då ska ja o eva festa tillsammans..  



Av Maria Pettersson - 23 maj 2009 16:01

Nu är man hemma ifån  jobbet... Å vad det var roligt att jobba idag,, det gick klockrent bra på jobbet.. Och alla var jätte duktiga.  Reine hade varit upp o hälsade på Jörgen på förmiddagen,, jag fick reda på något intressant..


När ja kom hem så sätta jag min framför datorn o läste några bloggar.. Du eva,, jag kan hålla med dig om att vi inte är beorende av bidrag , utan vi tjänar våra egna pengar.. Men så tvyärr finns det människor i samhället som bara vill  leva på bidrag och de bara gnäller när de ska jobba eller ska ut på någon åtgärd...


Hampus är med farmor o farfar och kusinen vintra till Mora träsk i Fagersta...


Vad händer nu då!!! Jo, jag ska snart börjar göra mig iordning för vi ska åka till Avesta till kl 19.00,, innan dess så tänkte vi äta ute någostans.. Vart det vet jag inte...


Skriver senare när jag kommer hem ifrån Avesta,,,

Av Maria Pettersson - 23 maj 2009 06:29

Snart ska åka till jobbet... Jag ska försöka jobba 8 snabba , hoppas dagen går fort idag,, och det tror jag att den göra.. Nu har man varit ledig så länge.. Känner mig på hugget,.


Hoppas de andra göra det på jobbet, så kommer denna dag blir kanon bra känner jag.. Jag får väl berätta sen när jag kommer hem i från jobbet ,, hur dagen har gått...

Ovido - Quiz & Flashcards