Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Maria Pettersson - 30 maj 2009 22:25

Vilken lång denna dagen vart..  Jag var in på intersport o kollade på bikini för innan jag började jobba kl 13.00,, men jag hittade ingen som jag skulle vilja ha.. Så jag får väl beställa från internet..


Tiden på jobbet gick kanon fort.. Efter jobbet så åkte ja till Svärfar o svärmor för vi skulle grilla där idag.. Så vi har precis kommit hem,, hampus är inne i duschen,, så det blir sent för honom idag igen..  Men inte lika sent som igår..


När han har duschat klart så är det sängen som gäller för oss.... Är lite trött,, eftersom jag inte sov så många timmar i natt...


I morgon blir det prova att bada i poolen ja o hampus.!!!


Sov gott!!!



Av Maria Pettersson - 30 maj 2009 11:03

Nu håller jag på med att fylla poolen med vatten.. Hoppas att den är klar när jag komme hem senare på eftermiddagen/kvällen.. Då tänkte ja ta en dopp i kväll för att kyla av sig.. Sen i morgon när man är ledig,,så ska ja o hampus bada o leka i den.. För att det ska bli fint väder i morgon har jag läst på smhi hemsida...


Fundera på åka till Fagersta lite tidigare,, tänkte gå in på Intersport och kolla på Bikini,,, för min är för liten och köpa badbyxor till hampus...


Vi får se hur det blir me det!!!




Av Maria Pettersson - 30 maj 2009 08:41

Ja,, hann inte skriva något i går!!!.. Vi ´var nästa hela dagen ( fredag
) i eskiln,, vilket fint väder,, jag sätt i linne hela dagen.. Tvyärr glömde jag smörja mig med sololja på armarna,, men jag hade sololja på ansiktet,, så nu är jag lite röd,, men jag trodde det skulle vara värre..  Det är skönt att man inte är röd i ansiktet, för jag ska åka jobba på eftermiddagen..


Vi hann en resa till Eskilstuna o köpa Guitar Hero world tour till xbox360...Vi fick låna mamma o pappas bil,, för min saab blir så varm,, så när man stänger av den så får man vänta minst en halv timme innan man kan starta den när man åker med den på sommaren långt.. Lite tråkigt!!!


Innan vi kom hem i går så hämtade vi Eva ,, för vi skulle ha roligt,,,!! Jag tyckte tiden gick så fort på kvällen..  Tittade man på klockan så var den 00.15 Då åkte ja o eva över till Avesta ... Å herre gud vad mycket med folk ute,, mest ungdomar.. Sen var det minst 10 poliser som patrullerade på Gå gatan i avesta...


Innan vi åkte hem där, så var vi in på Vega och köpte pizza... När vi kom till Norberg ,, och åkte förbi byn, så stod där oxå en polisbatrull... Man kan tänkta alla  polisbilar var i Avesta o Norberg...


När jag kom hem så var kl halv tre.. Så jag hoppade i sängs kanska fort.. Jag tänkte jag kommer sova länge  men icke !!! Det sånt som händer,, kommer bli trött i kväll tror ja... ... Hampus var uppe länge o spelade guitar hero med oss, så han kommer väl sova länge.. Men reine vet jag inte.. Han har säkert lite ont huvudet idag..


Nu ska ja plocka unda lite saker och sen ska ja ut o sätta mig i solen,, men då har jag använder jag sololja...


Hoppas tiden på jobbet går fort,, men det tror jag...


Skriver i bloggen när jag kommer hem i från jobbet.!!!

Ovido - Quiz & Flashcards