Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 22:42

Jag sätt tittade på HockeyVM... Sverige spelade mot USA... Usch vad spännade det var... Sverige låg under 2-5 mot USA när det var bara 10 minuter kvar av matchen.... Men så självklart så kämpade sverige tillbaka och vann match med 6-5 .. ... Jag  sätt i soffan och var jätte nervös.. När USA gjorde sitt femte mål, så var jag när gå lägga mig.. Men så tänkte jag att nä, jag tittat tills matchen är slut..  Jag är nöjd med mig själv att jag tog det beslutet och kolla klart matchen.. Det kunde inte bli bättre..


Men nu ska jag gå lägga mig o sova... Reine har gått lagt sig för länge sedan.. Han är inte intersserad av ishockey.. Men det skulle vara roligare om man hade lite sällskap och titta på ishockey..


Natti, natti 

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 12:05


 När jag gjorde testet så skrive de så här om mig!!! Så är jag!!!


Du är modig och bryr dig om andra än dig själv. Du älskar att hjälpa andra och du vill gärna känna dig uppskattad. Du försöker alltid bli en del av gänget, vilket funkar för det mesta, men ibland kan du känna dig utanför. Det borde du inte göra, för folk gillar di för den du är!

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 11:04

Min svärmor ringde mig och var helt förstörd och trött... Hampus kusin fick åka in till akuten i natt, han akut opereras i natt.. Han hade så ont att han inte kunde gå...


 Å vad jag tycker synd om honom.. Operation gick bra...Vi tänker på dig!!!! Krya på dig...

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 09:57

Nu är det roliga kvar, att göra.. Göra rent efter frukosten.. Puuu..

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 08:40

Nu har hampus ätit lite frukost, han åt två smörgåsar och ett glas mjölk.. Han ville inte  ha gröt,, så nu tänker jag göra iordning lite gröt till mig.. Magen pratar med mig...



*L*

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 08:27

Vilken bra den här dagen kommer bli.. Tack för det !!!! Jag vill inte skriva vad det handlar om, för det kan bli missförstånd.... Men är bra sak för mig... Nu kan ja le mera....

Av Maria Pettersson - 29 april 2009 07:22

I går som började jag jobbade kl 14.00 .. Reine kom hem tidigare för ta han om hampus.. Vi hade inventering igår , det gick ganska bra .. Hoppas att inventeringen blir bra när vi får resultatet idag... Jag kom hem kl 23,30  i går kväll..


Innan jag gick la mig så kollade jag mina mail och sånt.. Reine berättade att han främmande av grannen J i flera timmar, de pratade om allt o alla.. Reine ringde upp i mig när jag var på jobbet,, och berättade lite, men inte så mycket för jag kunde inte prata så länge i  teleforn,, men jag får väl veta mera idag...


Jag är lite sliten och trött idag. Man har ju bara sovit 6 timmar.. Jag är van och får sova 8 timmar sömn,, men får väl ta igen det i natt då.... Och vad händer det idag då?? Inte mycket,, jag ska bara ta det lugnt..


Jag ska ringa läkarmottagningen och beställa min salva, så jag får den om två veckor.. Nu ska gå göra lite frukost...



Ovido - Quiz & Flashcards