Alla inlägg den 12 april 2009

Av Maria Pettersson - 12 april 2009 13:20

Jaaa, då har reine byt till sommardäcken på min saab.... Jag ska snart sätta igång med att tvätta bilen,,,, så att den blir fin, men jag ska vila lite nu .. Vi har precis ätit pizza, man blir ju så mätt av det.. Vi hade ingen lust och laga någon mat , när det är så fint väder,, man vill ju vara ute så mycket som möjligt nu när det fina vädret hålller i sig.....


 Sen så måste jag damsuga hallen, det är ton vis med grus,, om jag inte tar bort det snart,, så slits golvet.. Hampus har varit ute hela dagarna,,, han har fått lite färg på sig....


Reine sa att han ska vila 5 minuter,, nu ligger han snarkar i soffan,,, jag tror han blir  helt slut ,, när han får så mycket att göra i detta fina vädret..... Nu ska jag gå ringa mamma, och fråga om de kan komma hit på kaffe....


Nä,, du måste jag sätta igång .....

Av Maria Pettersson - 12 april 2009 08:29

Idag var det fullt upp,,,vi åkte till Fagersta på förmiddag för att handla till hampus kalas på måndag...Efter det så åkte vi till Eskiln för mamma o pappa bor där i sin husvagn i helgen... Vilken kanon fin dag det var i går,, jag var ute näste hela dagen,, har blivit solbränd i ansiktet... Men det gör inget,,,, härligt nu när det är vår,  man känner sig lite piggare....


Vad händer idag då??? Jo, vi ska försöka var ute så mycket som möjligt när det fint väder ute... I kväll ska jag baka bullar och göra iordning smörgåstårtan.. Det blir smörgåstårt istället för en vanlig tårta , för att hampus tycker inte vanlig tårta som mycket... ..Om inte barna äter så finns det allt glass att äta...

Ovido - Quiz & Flashcards