Alla inlägg den 17 april 2009

Av Maria Pettersson - 17 april 2009 21:01

Det är faktisk skönt att komma hem ifrån jobbet,, när jag kom hem så sätt reine framför datorn och fixade med hans brors dator... Och det blir en tidigt kväll för mig för jag ska upp tidigt i morgon bitti... Jag har en hel del att göra i morgon bitti på jobbet..


Det första jag måste göra en prisändring för vi glömde eller vi hann inte me den,, , sen är måste jag ändra några priser i dator ,, hoppas jag fixar det.. Har bara gjort det en gång förut... .


Allmänt så ska jag inte klaga på min dag,, den har varit helt suveränt bra.. Allt har gått som man vill från morgon till kväll... Tack min granne och reine att ni förstår.... Allt är inte mitt fel!!!

Av Maria Pettersson - 17 april 2009 10:06

Nu har man prata med reine och vi är på samma nivå om städningen  här hemma och vi ska börja dela upp vad vi ska göra varje dag, så det blir mycket lättare här hemma.. Om man städar lite varje dag,, så blir det inte så jobbigt när man städar...


Så i dag så gjorde jag badrummet , köket och hallen,, så  reine ska städa sovrummet idag..  Man delar upp sysslorna här hemma så blir det helt suveränt...



Av Maria Pettersson - 17 april 2009 08:55

Jag vaknade tidigt i morse kl kvart över sex i morse och jag gick upp nästa direkt upp för jag var inte minsta trött men jag  hade så jävligt ont armbågen... Efter tiden gick på morgon här, så börjar jag bli rastlös, jag ska du lämna hampus kl 11.00 innan det tänkte jag skulle städa lite..


Jag började göra rengöra badrummet och i köket..  Nu är det färdigt, och det är skönt,, det luktar gott.. Sen börjar jag med att damsuga och torka golven i hallen,, och det är oxå klart och färdigt,, å vad det är skönt att få något gjort innan man ska lämna hampus på dagis o åka till jobbet och jobba några timmar ,, härligt, härligt.


Nu har jag gjort mitt idag känns det som,, det värker i min armbåge...  Det finns inget o

klaga på ,, men fortsätta och inte känna efter för mycket.. Det komemr gå bra på jobbet idag..


Vi hörs ikväll!!!

Av Maria Pettersson - 17 april 2009 06:54

Då var det fredag igen,, veckorna går fort.. Det gick suveränt i går på jobbet,, tiden gick fort,,, jag sätt i kassan  i fem timmar,,, jag har börjat fått ont i armbågen,, men det är inget,, utan man får låta bli o känna efter så går det bra...Armbågen är lite svullen... Idag jobbar jag 6 timmar,, men idag tänkter jag inte sitta  6 timmar i kassan,,,,, måste får röra sig på sig i bland....


Våra planer för helgen,, självklart så ska jag jobba på förmiddagen på lördag,,,, men sen är jag ledig på söndag.... Så helgen blir det väl o ta det lugnt,, kanske städa ännu mera på gården,, det beror hur vädret blir....


Idag händer det inte mycket,,, väntar på att få åka lämna hampus på dagis kl 11.00, sen bara åka jobba....



Ovido - Quiz & Flashcards