Alla inlägg den 2 april 2009

Av Maria Pettersson - 2 april 2009 07:31

Det gick bra hos barnmorskan i går,, fick ta prover o så sånt.. Men jag hade dåliga blodvärde redan, så jag måste börja  äta järntabletter... När hade hampus hade jag inge dåliga blodvärde alls på hela graviditeten..


Så jag måste till apoteket idag, och köpa tabletter.... Vi får se hur ,, om man blir piggare av dom, för jag är jämt trött för tiden.. Efter två timmar  på jobbet , så är jag helt slut...... det kan beror på att jag har dåliga blodvärde, sen hade mitt blodtryck gått ner lite, men det säger hon  att när man är gravid så kan blodtrycket går ner lite...


Nästa vecka ska jag ringa o beställa tid för ultraljud, för hon ska att jag skulle göra ,, för de har haft problem med att få tid dessa veckor,, 17,18,19,20, där man ska göra ultraljud..Sen är det bra oxå, för då kan ja säga till min chef ,när hon göra jobbschemat, att se till att jag är ledig den dagen....








Ovido - Quiz & Flashcards