Alla inlägg den 26 april 2009

Av Maria Pettersson - 26 april 2009 17:57

Nu är man gjort sitt arbete på vedklyven för idag... Har ont i ryggen och fötterna... Sen  köpte jag lite blommor på marknaden så de har planterat i krukorna.. Å vad fint det blev.... Men jag ska köpa lite mera blommor längre fram, när det blir lite varmare ut...


Jag är lite hungri, så jag ska varma på en pizza o äta.... Sen tänkte jag skulle gå in duschen och ta bort allt spån man har i håret.. Det är ju inte så roligt att ha det i håret... Sen blir det väl att titta på film i kväll och bara mysar med varandra framför tv... härligt,, härligt, kan inte bli bättre....



Av Maria Pettersson - 26 april 2009 13:45

Nu har hampus köpt massor med leksaker,, men det är han värd, så mycket han arbetade i går.... Han var så snäll hela dagen och lekte med Theres  barn så fint hela tiden vi grillade i går kväll.. Den kvällen kunde inte bli bättre.. ......


Jag var taxichafför igår åt eva ner till byn,, vi såg två poliser som skulle se till att det inte vart något bråk,,, jag såg inge bråk.. Men jag vet inte om det var något senare på natten..Men det brukar alltid bli något bråk på norbergsmarknaden.... Det var faktisk skönt att vara nykter och kolla massor olika människor hur det blir när de dricker,, det var faktisk roligt att se på.... Hihihi



Av Maria Pettersson - 26 april 2009 01:30

Å vad lördagen gick fort.. Vi var marknaden på förmiddagen innan jag skulle börjar jobba kl 13.00..Vi halv ett så åkte jag till jobbet, och reine började hugga ved.. Reine berättade att hampus hade varit så duktig och hjälpt till med ved, så vi ska åka ner norbergsmarknaden på söndag, så¨han får köpa något som han vill ha, för han hade varit så duktig..


Sen ska vi väl börjar igen med ved på söndag igen... Grillningen här hemma med grannen J och flickvännen T och hennes barn gick jätte bra, det var jätte mysigt, vi pratade om allt o alla.. De gick hemma runt halv tio på kvällen, så då var det bara jag o eva och reine kvar.. Vi sätt i köket och lyssnade på musik och prata om allt.. Å vad jag skrattade så man fick ont i magen.. Å vad klockan rann iväg, Sen var kl kvart i tolv, så då åkte ja o eva ner till puben och kollade läget.. Herregud vad mycket med folk ute,, men jag tyckte det var mest ungdomar i åldrarna 18-21..


Sen kom en tjej som heter Marie.. Började hon prata med mig, hur jag mår och hur känns det i magen.... Hon frågade massor med frågor,,, vilken vecka  var jag... Massa med frågor...


Jag åkte hem runt kl 01.15 Reine låg o sov ..


Allmänt var det kanon bra dag,kan inte bli bättre... Tack alla för en underbara dag...

Ovido - Quiz & Flashcards