Alla inlägg den 27 april 2009

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 16:58

Snart kommer reine hem ifrån jobbet,, han har jobbat över.. Han fick en lastbil som han skulle svetsa på, han vill bli klar med den...När han kommer hem så tänker jag åka ner o handla lite godis o dricka.. Kl 20.00 ska ja se på ishockey på kanal 6... Sverige spelar mot Lettland i ishockey-VM...


Nu har slängt in hampus in duschen... Han ska fräscha till sig, sen blir det kvällismat senare när reine kommer hem....


Av Maria Pettersson - 27 april 2009 13:43

Nu är man glad igen.. Min underbara son  hampus gör så roliga saker så man blir glad när man ser honom......

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 13:10

Jag är nu gravid i vecka 13...

Jag tycker att veckorna går fort.. J

ag tyckte det var förra veckana att jag fick reda på jag var gravid....


Att var gravid är spännade, kroppen förändras hela tiden.. Ibland så spökar min hormoner,, ibland är man arg, ledsen o besviken på ingenting.. .. Det kan jag inte göra något åt...

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 12:47

Ja, då får man sluta o skriva vad om vissa saker här på bloggen,,, för vissa personer tar ju åt sig av det jag  skriver... Det handlar ju inte om dom... Jag kan inte förstå varför vissa är så känsliga ,,,, och varför ska  ja bryr mig.. Ni är ju så barnsliga...


Om ni är så jävla känsliga kan ni sluta läsa min blogg..  Jaha, då får man inte var arg o besviken för de tro att man skriver om dom.. 

Mm

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 12:11

Bilden ger mig svar på mina frågor o svar.. Detta är det ända jag  tänker skriva hur jag känner mig nu..  Men det finns vänner och sin sambo reine som jag kan prata vad som har hänt....

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 10:57



Dessa blommor köpte ja på norbergsmarknaden i går.. Ja, planterade blommorna i går oxå...

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 10:02


Nu har man fixat iordning spjälsängen,, men jag tror jag måste måla den.. Hampus är rita på den... Det är tur att man lite kläder och saker kvar när hampus var lite..


Sen har jag köpt en ny byrå där jag ska babis kläderna i.. Reine behöver skruva ihop den bara.. Men det är inte panik på det..

Av Maria Pettersson - 27 april 2009 08:47

Nu är nedervåningen klar på huset... Har damsugit och torka golven i alla rum, jag ska fortsätta på övervåningen  senare efter jag har vilat lite.. Det kommer ta en himla lång tid att städa på övervånningen .. I hampus rum är det leksaker över hela golvet.. Sen ska ja bädda rent i alla sängar... Också där ska jag damsuga o torka golven... 


Sen är jag lite sugen på ta fram spjälsängen och kolla hur den ser ut, om jag måste måla om den... ..Ja, får se hur mycket jag orkar idag.. ...


När jag var på ikea i fredags så, köpte jag två sommar täcken som jag ska ha i sängen... Det blir så jävla varmt på nätterna när man har tjocka täcken.. Inte alls skönt att sova..


Nu ska jag kolla om jag fått några roliga mail och sen ska man sätta igång igen... hihihi.

Ovido - Quiz & Flashcards