Alla inlägg den 9 april 2009

Av Maria Pettersson - 9 april 2009 07:59

 Fy Fan säger .... Vi fick 20 pall igår... Herre gud säger ja.. Jag tror jag plockade upp 3 pallar, sen fick jag sätta mig kassan... Det var faktiskt skönt då att få sitta i kassan.. För jag var då helt slut.. Jag orkar inte så jävla mycket nu förtiden, jag är så jävla trött hela tiden.. Men kommer gå över ... Så man få tänkta postivit på detta istället..


Hela påsk helgen blir lugn.. Reine kommer väl dricka några öl tror ja.. Jag har en fundering, det är snart Norbergsmarknad,, tänkte jag skulle gå ut då!!! Det brukar bli mycket med folk då, men då blir det i nykter tillstånd..

 25-25 april..


Ibland blir man bara förbannad, själv får man jobba som fan på jobbet, vissa bara är hemma pillar sig navel och inte gör något för  samhället,, vissa är inte så sjuk så att de kan jobba några timmar om dagen.. Visst finns det inte så mycket jobb nu förtiden, men då får de ta sådant  jobbprojekt  igenom arbetsförmedlingen......


Men vissa vill ju inte jobba, utan spelar så att de är så sjuka... Hoppas att försäkringskassan tar dom som gör det...Men dom som är sjuka som inte kan alls jobba, dom får inte vara sjuka från försäkringskassan..


Jag måste gå upp och väcka hampus snart, för jag ska lämna hampus hos mormor o morfar några timmar tills pappa reine kommer o hämta honom.. Han visste inte vilken tid han skulle sluta jobba idag...


Nu måste ja gå upp väcka honom..



Ovido - Quiz & Flashcards