Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maria Pettersson - 8 april 2009 09:27

Idag är det inte så fint väder ute, men det skulle bli sämre idag och på torsdag, sen skulle det fina vädret komma tillbaka till helgen... Hoppas att det blir så... Så man får packa in lite varmare kläder till hampus så han inte fryser när det är ute på dagis,, de är ute varje dag , det spelar ingen roll hur vädret är...


Nu är kl halv tio, bäst att sätta i gång att få hampus på klädd och köra honom till dagis...Ibland kan det var ett problem,, men det beror mest på hur han har vaknat på vilken sida... Men idag tror jag det inte blir något problem... Han har varit lugn hela förmiddagen.. Hampus åt frukost ordentligt och vi åt O´boy och smörgås med mjukost på.. Men jag måste komma ihåg handla bröd och fil hem idag efter jobbet... Man få se hur minne sviker en idag då...


Vi se om man orkar skriva lite när man kommer hem i från jobbet,, om man inte helt slut...



 man helt slut idag...






Av Maria Pettersson - 8 april 2009 07:37

Jag var så jävla trött när jag kom hem ifrån jobbet,,,, så jag orkade inte äns öppna dator ,,, så gjorde mig i ordning till kvällen på en gång när jag kom hem, och gick la mig i sängen..


Man hinner hälften vad man ska gör på jobbet, man får mer o mer jobba av DC,, men det är väl så, att man ska jobba för två personer... Nu tisdag o månadag har varit lite med personal.. Men nu onsdag o torsdag får vi lite mer personal , med det kommer kunderna så man får väl sitta två till tre kassor hela tiden.. Så man får springa som en jojo hela tiden.. Jag måste tänka postivit att det är bara två dagar sen är jag ledig fyra långa dagar, sen ska det bli fint och härligt väder i påsk.. Det kan inte bli bättre....


Min mor o far kommer ha hampus i morgon på Torsdag, för att han ska få slippa dagis, för att det är inte så många barn som är på dagis denna vecka...Jag jobbar ju eftermiddag och börjar kl 12.00 och reine slutar kl 13.00


Så idag jobbar man inte så länge börjar kl 12.00 och slutar kl 19.00 Det är skönt nu när det är lite ljusare på kvällarna.. Då hinner man göra något hemma när man kommer hem om man inte här så jävla trött hela tiden..


Nu ska gå göra lite frukost till mig o hampus, sen blir det att lämna hampus på dagis...

Ovido - Quiz & Flashcards