Alla inlägg den 21 april 2009

Av Maria Pettersson - 21 april 2009 09:31

Ja, då var man klar , för åka med hampus till dagis..... Nu är man redo att jobba häcken av sig på jobbet,, det är ju skit bra,, jag tänker bara på pengar.. Får en super bra lön nästa månad.... Hihihihi, nästan lika mycket så reine får....



Av Maria Pettersson - 21 april 2009 09:02

Jag har bråkat med min son hampus i morse,, han lyssnar inte  och slänger saker omkrings sig.. Så han får inte åka fyrhjulingen idag, utan måste bli snäll och lyssna innan han får köra igen..  Så jag ringde reine o pratade vad han hade gjort, så reine veta det när han hämtar hampus från dagis..


Jag ska lämna hampus på dagis kl 10.00 Jag får jobba 8 timmar idag, för vi har lite strul på jobbet.. Jag kommer få jobba 39 timmar denna vecka,, jag längtar tills på fredag för då ska ja o eva åka till Västerås och shoppa på Ikea och sen på lördag ska vi gå på Norbergsmarknad. Sen senare på kvällen kommer eva upp , sen blir det att gå ut på kvällen, för det brukar var mycket med folk.. Det tur att man inte får dricka något,, då får jag köra bilen.. Reine får vara hemma med hampus, om han inte fixa barnvakt...


Nä , nu måste ja göra mig iordning för dagis..




Ovido - Quiz & Flashcards