Alla inlägg den 7 april 2009

Av Maria Pettersson - 7 april 2009 09:02

Jag måste börjar med att träna upp musklerna och få bättre kondition ,, jag tror om jag gör det så kanske inte förlossningen blir ett helvete,, hoppas det inte blir som förra gången.... Det blir väl att man kanske börjar på fredag med träningen,, onsdag, torsdag hinner jag inte med träna.. Sen måste kanske göra ett schema, hur jag jobbar och träningen..


Av Maria Pettersson - 7 april 2009 08:39

Min stora lilla  kille hampus, fick gå handla själv i går hos mormor o morfar,, det finns  en kiosk där de bor... Hampus gick o handlade en liter mjölk helt själv.. Nu börjar hampus bli stor... ...

Av Maria Pettersson - 7 april 2009 08:03

Jag tänkte jag skulle börja berätta lite vad gjorde i går efter jobbet,, jag var ute på gården och plockade lite skräp, efter  det så åt jag och hampus glass med jordgubbar ute på verandan... Reine kom hem runt halv fyra,, så då åkte vi till Fagersta till Eskiln för att titta på mammas och pappas nya tält till Husvagnen...


Sen åkte vi till Lidl för att hampus skulle måla ett påskägg på papper, för han skulle vara med i tävlingen, sen åkte vi upp mor o far ,,, där var i en stund,, så vi kom hem runt kl 18.30 igår... Så hampus fick gå in i duschen på en ´gång, så hampus kom i sängs vid 20.00 i går.. Vi gick la oss tidigt i oxå,, jag var helt slut ....


Idag tisdag, så gick vi upp cirka 7.30 När ma kom ner till köket, så såg jag att reine hade glömt sin mobilteleforn,,, hoppas att kommer ihåg att hämta hampus efter han har slutat jobbet,,,, hihiihi.. och samt hämta posten hos kicki o lasse för de bortresta hela veckan...


Nu håller hampus på att titta på barnprogram,, ska snart börjar laga lite frukost och sen blir det iväg till dagis med honom... Jag jobbar 8 timmar idag..... Men jag tittade på vädret för denna veckan,, det ska var fint i dag och med det skulle bli sämre onsdag o torsdag, men sen skulle det blir finnare igen till helgen,, å vad man längtar tills helgen,, då man är ledig fyra hela dagar..... Vi har planerat hålla på med gården, plocka undan massa saker och göra det snyggt.. Returen har öppet på lördag....


Nä, nu måste jag sätta igång med frukosten...Skriver kanske senare när jag kommer hem ifrån jobbet....





Ovido - Quiz & Flashcards