Alla inlägg den 23 april 2009

Av Maria Pettersson - 23 april 2009 07:24

God morgon.. Jag gick upp så tidigt idag,, idag kunde sova lite längre idag än vad jag gjorde i går .. Går giick ja upp halv 5....I natt hade vi  Istället en  6-åring brevid oss i sängen halva natten,, så det vart lite tråkigt.. Det gör ju inget,, för det är ju inte så ofta....


Min planera idag är lätt,, man ska jobba som vanligt,,, fundera på åka till banken innan jag börjar för att  göra lite bankärende..Så slipper jag göra det i morgon när jag o eva ska åka till V-ås till ikea... Det kommer blir roligt.. Hoppas att reine slutar i skapli tid i morgon... Det brukar han göra på fredagar..


Nu är det frukost som gäller nu... Skriver senare om det finns något att skriva om,,,  det finns mycket som helst att skriva men det sånt man inte skriva i en blogg....



Ovido - Quiz & Flashcards