Alla inlägg den 15 april 2009

Av Maria Pettersson - 15 april 2009 21:00

Idag, när jag vaknade, så hade jag fått ett sms av min chef, där hon frågade om jag kunde börja jobba tidigare kl 12.00--20.30 Visst kunde jag det sa jag...

Så man fick jobbat 8 timmar istället för 5 timmar, det gick jättebra, och jag var inte äns trött när jag kom hem i från jobbet, och det är faktisk skönt.. Jsg vägde mig i morse och vågen visar att jag har gått ner i två kilo,,, men så  gjorde jag när jag gick med hampus oxå....


Jag hade svårt att sova i natt, för jag hade en som snarkade hela natten,,, så gick ner o la mig soffan...Hoppas jag får sova bättre i natt,, och det skulle behövas,,, att få sova 8 timmar utan att vakna i mellan åt.. Jag hoppas att det blir en bra natt...


Nu ska jag gå göra iordning mig för kvällen och gå lägga mig o sova.. Det är jobb dag i morgon oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards