Alla inlägg den 28 april 2009

Av Maria Pettersson - 28 april 2009 11:52

Jaa, då har man gjort sina vanliga sysslor här hemma.. Skurat golven igen... Nu luktar det gått och fräscht..... Nu ska jag börja plocka ut disken ur diskmaskinen ... Suck, kan detta aldrig ta slut...



Av Maria Pettersson - 28 april 2009 10:24

Jaa, då har man oxå blivit förkyld... Har ont i huvudet och är jätte förkyld...... Men det är bara ta en värktablett och fortsätta vad man gör.... Inte alls roligt.. Jag tror att det min son hampus som har smittat mig.. Han är mår inte alls bra från förkyldningen...


Tycker inte om alls att vara förkyld.....Men det går snart över.. Hoppas att man inte får feber allafall... Nä, nu måste jag fortsätta med det jag gjorde... Måste hinna klart det idag...

Av Maria Pettersson - 28 april 2009 07:33

God morgon!!! Idag är man uppe med tuppen,, min son kom väckte mig jätte tidigt i morse... Reine åkte till jobbet kl halv sex och vi  upp strax efter det.. Så idag kommer man bli trött...


Jag läste Expressen och så på första sida, att en man i 45-års ålder hade blivit skjuten och dött i Fagersta...... Hur kan människor döda en människa?? Sånt kan man bli arg på...Jag  blir lite förvånad att det kan hända sånt i Fagersta...Hoppas de kommer hitta den personon som gjorde det...


Vad händer idag??? Inte mycket, de gamla vanliga... Städa, tvätta.... Nu ska jag sätta på en film och titta på den innan jag sätter igång med städningen...




Ovido - Quiz & Flashcards