Alla inlägg den 25 april 2009

Av Maria Pettersson - 25 april 2009 08:53

Jag sitter och väntar på kl ska bli 10.00 vi  ska åka ner till marknaden och kolla runt... Härligt att det är så fint och varmt väder ute.... Sen börjar jag jobba kl 13.00-18.30 och reine ska oxå jobba på eftermiddagen,, men har mycket jobbigare jobb än vad jag ska göra.. Jag ska vara trevlig och sitta i kassan,och reine jobba med kroppen,, han kommer ha ont i rygg och nacken i kväll.. Efter han har problem av nack o rygg efter två trafikolyckor...


Bara en timma kvar nu.. Jag ska ringa min kompis Eva kl 9.30 för att  se till att hon kommer upp skaplitid.... Hihihi hon är morgon trött... Nä nu måste hitta något roligt så denna sista timmen går fort.. Skriver senare i kväll efter vi har varit till grannen o grillat...

Ovido - Quiz & Flashcards