Alla inlägg den 4 april 2009

Av Maria Pettersson - 4 april 2009 18:50

Idag har man jobba i 8 timmar i detta fina väder... Man har inte gjort så mycket här hemma.. När jag kom hem i från jobbet kl halv fyra så,,, så åkte vi hämtade hampus hos en kompis... Efter det så åkte vi ner till Hasse  och fixade hans nätverket,.. Så nu har vi  kommit hem...  Har precis slängt in hampus i duschen.... Hampus har varit ute hela dagen i så han är trött nu.. Så nu gäller det lite tv och sen upp i sängs  me hampus...


Det blir väl en film i kväll för oss.. Hasse kommer till oss i morgon , för han ska kolla lite me Elen i källan, hur mycket som ska fixa.. Och jag tror det är en hel del.. Men det blir skönt att det få det fixat någon gång...


Själv är jag lite trött efter en veckas jobb.. Nästa vecka är det påskveckan, å vad det kommer bli mycket me folk som ska handla påskmat .. Jag kommer jobba Måndag till Torsdag,, sen är man ledig fyra hela dagar dvs hela påskhelgen.. Hampus fyller år på tisdag 14 april, me vi kommer fira hampus födelsedag på måndag 13 april istället för då är alla ledig från jobbet... För  hampus ska sova över hos Mormor o Morfar 13- 14 april.. För den  14 april har dagis stängt för det har en sådan utbildningsdag för dagis personalen...


Så slipper vi ta ledig i från jobbet.. Och det är bra... Jag ska försöka hitta på något me hampus  i morgon.. När hasse här oxå fixar me elen...



Ovido - Quiz & Flashcards