Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 23 oktober 2009 19:42

Usch,,, vilken dag... Sotaren var här i morse,, hittade inga fel på skorsten,, och det är skönt.. Huset vi bor i är byggt 1909,, så skorsten är ju faktiskt jätte gammal och han sa att den såg fin ut...... Sen fick man vänta ganska länge på hampus idag i från förskolan,, jag hade glömt att de var i logen berg,,, så jag fick vänta 30 minuter på honom....


Så nu är hampus ny duschad och ätit mat och reine är uppe o lägger honom i sängen och fixa hans öron med örondropparna... Hoppas han somnar i skapli tid idag,, för jag börjar själv bli trött.... Nästa vecka har hampus höstlov... *Skönt säger ja,, slipper jag gå upp så tidigt på morgon,, får sovmorgon....Jippi.....

För man börjar ´bli lite trött på morgonen,, för man sover ju inte så bra på nätterna nu.. Jag måste gå upp 2-3 gånger på toaletten... Inte alls roligt,för man får ingen riktig sömn...


Nu har reine främmande av Grannen ,, å vad dom pratar om allt... Jag orkade inte lyssna på allt,, jag gick in i vardagsrummet och kollar på Tv istället,, mycket roligare än o lyssna på dom.. De pratar om allt inom bilar,, internet mmm..


Jag tror inte att hampus kommer somna tidigt  ,, för han springer  hela tiden ner o upp från övervånnigen och jag börjar bli tokig... Men jag kan faktiskt förstå hampus.. De pratar ju ganska högt reine o grannen,,, s¨å hampus får ingen lugn o ro.....Kommer han ner o säger,,, att katten har pissat på golvet i hallen och mitt sovrum,,, men så var det ju inte.. Han hade fått ett glas med juice och varit o spilt ut lite  på övervånningen,, göra bara så för att få uppmärksamhet...


Ja, är gravid i vecka 37+2 dagar... Herregud vad tiden har gått fort.... Snart är allt detta över... Se om man hittar på något roligt i helgen..........



Av Maria Pettersson - 23 oktober 2009 15:04

Stina sover.....

Av Maria Pettersson - 23 oktober 2009 11:30

Sitter o väntar på hampus... De är i matsalen och äter mat.... Ska åka till fagersta med kattungen när hampus kommer....

Ovido - Quiz & Flashcards