Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 4 oktober 2009 19:32

Då var det snart slut på denna dagen då.. I morgon börjar det en ny vecka... Snart är det bara 5 veckor kvar på graviditeten. Härligt att få en liten här hemma... Då kommer dagarna var fullt upp...


Hampus är ny duschad,, ätiti kvällsmat och nu ligger han i sin säng o kollar på en barnfilm... Se när han somnar idag då,, han vaknade vid kl halv nio i morse.. Själv fundera jag på att gå in i duschen och tvätta av mig skiten...  För kl 21..00 ska jag se på tv4 ...


Sov gott..

Av Maria Pettersson - 4 oktober 2009 16:07

Ja.,då har man kommit hem i från v-ås.. Å vad jag fått skrattat. Kan bara var glad.... Nu håller reine och pappa fixa med avgassystemet .... Jag sitter hos mamma....

Av Maria Pettersson - 4 oktober 2009 15:31

Det är tur att inte alla i världen har samma musik smak som du har... Dansbandsmusik.. .. Jag kan tänka mig att världen skulle vara grå o kall...  Att  höra bara dansbandsmusik radion varje dag.. Å vad det skulle var tråkigt.. Så man ska var glad att alla inte har samma musiksmak.... Jag gillar många olika musiksmaker, blandat techno, pop ,, discomusik och hårdrock.. Dansbandsmusik kanske inte är min musik..

Av Maria Pettersson - 4 oktober 2009 08:49

Självklart så kollade man på körslaget på tv4 kl 20.00 igår.. Jag har några favoriter som var något vassaren än vad ändra var i min öron....... Den första kören som sjöng var ju team stefan,, herregud vad dom var dålig i min öron,, jag lyssnade faktiskt i klart på deras körlåt,, utan gick ut i köket gjorde någoting annat istället,,så dåliga var de ,, sen var team rigo och också skit dåliga,, men jag lyssnade  faktiskt klart låten...


Dom bästa som jag tyckte var ju Team Andreas, Team Amy, Team Caroline och Team Roger..

 

Reine hade tur i spel/trav i går,, han vann på V75, men inte lika mycket som förra gången han vann, när han vann 20 000,, i går vann 3000 kr och han spelade för 52 kr och vann 3000.. Det var ju faktiskt roligt.... Så han vill åka V-ås o shoppa idag,,men det får vi se vad som händer..


Han ska fixa med avgassystem på bilen också,, bilen låter så illa.... Visst skulle det vara roligt att åka till V-ås o se om kring om det finns något att handla....  det finns mycket man vill ha, men man är för snål för att köpa...


Nya Elgiganten Megastore öppnar i Västerås idag...



Ovido - Quiz & Flashcards