Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 21 oktober 2009 10:21

Kattungen stina..... Å vad hon är söt.

Av Maria Pettersson - 21 oktober 2009 05:10

Klockan är nästan fem och nyss städat klart köket... Å vad man kan vara effektiv på morgon här...

Av Maria Pettersson - 21 oktober 2009 04:00

klockan är 4 på morgon och jag kan inte sova alls.. Jag slutade kl 18.00 i går i från jobbet och jag gick la mig kl 21.00 och vakande nu vid halv fyra och inte kunde somna om alls..Så tänkte det är bästa kliva upp,,, kan ta sova sen när hampus är på förskolan om jag är trött... Reine börjar jobba kl 6.00 idag,, så han brukar gå upp kl 5.00 ,så lite sällskap får jag på morgon här...


Äta frukost är lite tidig för mig göra,,så jag tänkte skura golven och lyssna på musik i Mp3an... Se om man får vara ifred med mopen,, kattungarna springer hela tiden efter mig när jag håller på med att skura golven....... Sen när reine har klivit upp så ska jag tvätta täcken,,så de är torra tills i kväll.... Ska passa på hoppa in i duschen oxå.. Får en egen tid i duschen,, härligt,, ingen som hänger o klänger vid dusch dörren...


Det känns lite ensamt så här tidigt på morgon..Det är väl inte så många som är uppe nu så här tidigt....

De som sover säger ja Sov gott och de som är uppe God morgon..

Ovido - Quiz & Flashcards