Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 10 oktober 2009 12:59

Jaaa,,,, då är det snart börja  fixa iordning sig för jobbet.... Men först ska jag försöka få någoting o äta innan jag börjar... Hela familjen gick upp till grannen en stund på förmiddagen... Reine o han pratar bara bildelar ,, så det tyckte jag inte var så intressant,,, jag blev inte så långvarig där ..... Så jag gick hem istället..


Nu håller man på med att laga maten för hela familjen... Ris och köttfärssås blir det.. Det går fort och göra iordning... ......Så jag hinner äta något innan jag åker.. Fan vad rolig ska bli att åka jobba.. Det är lite långsamt att gå hemma hela dagarna ibland...  Idag jobbar man bara tre timmar.....

Av Maria Pettersson - 10 oktober 2009 08:16

Vad händer idag då??? Inte mycket,, för man ska åka till jobbet på eftermiddag och jobba några få timmar.. Men det kommer bli roligt o härligt att komma till jobbet... .... Jag har reda fixat tvätten och slängt i en ny maskin tvätt.. Skönt att få det gjort på förmiddagen,, så slipper man göra det senare när man kommer hem i från jobbet.... För då har jag ingen tid för det idag,, för idag gäller tv för mig när jag kommer hem i från jobbet,, det blir körslaget och Fotbollmatch mellan Sverige o Danmark,,, så jag kommer sitta framför Tv ....


Jag måste åka ner till ICA och köpa lite frukost grejer,, allt är faktiskt slut... Mjölk,fil och smörgås mmm, det tur att det öppnar snart då,, för jag börjar faktiskt bli liten sugen på frukost...... Det är tur att hampus vaknade vi åtta tiden idag,, så han brukar inte vila ha frukost så tidigt på morgon,, men jag fick upp kl 7.00 imorse...


Ska försöka hinna med att damsuga o torkar golven innan jag åker till jobbet på eftermiddag...-

Hejdå så länge..

Ovido - Quiz & Flashcards