Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 27 oktober 2009 21:43

Jag och farsan var på hockey i Fagersta ....Innan jag åkte så fick  vi främmande av  grannen P ,, jag vi sätt och pratade en långstund,, så jag nästan glömde bort att jag skulle hämta pappa hemma hos han innan vi åkte upp på fagerliden .....  Ishockeymatchen  var inte så bra,, men det var ju första matchen i serien,, så lite avslaget var det.. Men huvudsaken att FAIK vann....


Nu ska jag prata med reine och gosa framför tv innan sängen gäller för oss..... Sov gott  

Av Maria Pettersson - 27 oktober 2009 11:27

   Tack för dom varma orden jag fick av dig på msn idag... Dessa ord kan ja säga... Puss på dig oxå..

Av Maria Pettersson - 27 oktober 2009 10:32

städa1  




Nu är städning klar på nedevåningen.. Hampus är ut o leker.....


Av Maria Pettersson - 27 oktober 2009 08:26

blomma   Tack så mycket!!!

Av Maria Pettersson - 27 oktober 2009 07:29

Vädret ser mycket bättre ut idag än vad det gjorde i går.. Så ska ha en underbar dag men min familj.. Reine har precis varit och besikta sin bil,, han fick tre st 2 or..... Skönt att det inte var flera.. På Fredag förmiddag ska jag åka till besiktningen och besikta min saab.. Hoppas att den går igenom.. Det skulle var super skönt ... Men sån tur kan jag inte ha.........


Nu på förmiddagen ska jag damsuga och torka golven här på nedevåningen.. Reine får fixa övervåningen, för jag kan inte gå i trapper så mycket för foglossningen,, det gör så ont att lyfta benen..... Sen på eftermiddag ska ja och hampus ner till barnmorskan .. I morgon Onsdag är det bara två veckor kvar på graviditeten... Då kommer ett kärleksbarn till vår familj.. Nu börjar jag faktiskt o längta efter babisen...


Bäst att setta igång arbetssysslorna här hemma...



Ovido - Quiz & Flashcards