Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 18:18

Nu har man varit med hampus öron ,, det har blivit mycket bättre i öronen,, men vi ska tillbaka slutet av veckan på återbesök.. Sen har jag varit och tagit sprutan för grisen.... Jag fick inga biverkningar av sprutan.. Så jag rekommedera ER att gå ta den......


Sen gjorde reine iordning middag till oss.. Det blev  ris o kyckling med currysås.. Mums säger ja.. Så nu är man mätt o belåten.. Hampus  är nyduschad o allt,,så nu är det sängen för honom... Denna dag har varit mycket händelserik men massa roliga händelser...


När man prata så mycket som jag har gjort idag,, så är humöret på plus... Har fått massor med positiv svar från vissa jag känner........


Du ska jag hoppa i duschen och sen kolla på Tv med...............................





Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 17:30

Far åt  helvete........ Försök att radera oss ur ditt  värderlösa liv.... Vi vill inte ha med dig att göra.. Det finns ingen plats  för sånna som du...

 

 

en trevlig hälsning från oss båda..Tungan ute (reine och maria))))

Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 15:03

Snart kommer Reine hem ,, så vi kan åka ner till Vårdcentralen... Jag hoppas att vi fått bukt med hampus öron.. Inte så roligt att hela tiden åka ner dit med hans öron... Sen har man haft  foglossning i en vecka nu,, så man  har svåra problem att lyfta benan och har svårt att gå i trapper..Har problem att sitta i långa stunder ,, se om jag kan jobba på Fredag...  Det värsta är på nätterna när man ska gå upp och gå på toaletten,, ta ju flera minuter innan jag kommer upp i från sängen inte alls roligt... Man får ju ingen riktig sömn...


Nu måste jag fixa iordning hampus lite innan reine kommer....

Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 13:33

Det du håller på med ,, är bara massa lögner... Grannen och reine har sakt sanningen till mig för länge sedan... Så du o reine var inte tillsammans i Mantorp 2008... Vad vill komma med dessa löjliga lögner hur håller på med.. Jag villl inte ha med dig att göra  överhuvdetaget.. ...Du kan lägga av med du håller på med... Det blir bara värre för dig,, när du håller på med dessa lögner...


Om du tror in din fantasi att du var nere med reine på mantorp,, så kan du ju berätta lite hur in kom ner till Mantorp.. Till exempel hur  såg bilen ut och eller åkte ni tåg ner ,, bodde ni på hotell ,, vad drack ni??  .. Du har inga konkreta bevis,,, bara massa lögner.. Du kommer inte komma någostans med dessa lögner...

Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 12:22

Hampus och ja åkte över till Fagersta och kolla till lilla kattungen Stina och när vi kom dit så kom hampus kusin Tim över till mor o far,, så dom lekte i en stund.. Sen åt vi lite lunch där oxå..  Det går så bra mellan Zorro och stina så... Stina är en riktig buskatt säger ja...


Sen ringde jag o pratade med Eva en långstund.. Vad mycket det finns o prata ,, å vad tiden rinner i väg när man har trevligt i teleforn.. Har skrattat och pratat mycket allvariga saker med henne idag,, sådana saker som  kan hända i världen.....  Reine slutar kl 15.00 ,, han ska ner med hampus då med hans öron till läkaren och jag ska samma tid, till att ta sprutan för svininfluensan... Är ingen sugen på att få grisen allafall.......

 

Innan vi åkte över till Fagersta i morse ,, så hann jag med att fixa tvätten och disken...

Nu ska ja se till att hampus får sin örondroppar och sen blir att titta på Tv innan man ska åka ner till vårdscentralen igen..


Ps   Hur orkar du älta saker hela tiden speciellt när du själv vet om att det inte är sant. Du börjar bli rätt så dryg nu.  Du har allafall inte släpp bomben här hemma allafall,, om du tror det.... Men du få gärna fortsätta hålla på om du vill,, för att det finns inget som biter på mig.. Har fått hört så många lögner i från dig



Av Maria Pettersson - 26 oktober 2009 07:11

Härligt med en ny vecka....På onsdag är det bara två veckor kvar på gravidetet,,,,då börjar det nya  livet med hela familjen, en ny medlem i familjen. Ett nytt kärleksbarn som kommer....... '"Kärleksbarn"  , man börjar nu längtar att babisen ska  stutsa  ut ur från fotbollsmagen..


Ja, idag har man några ärende ner till vårdcentralen,,ja o hampus ska ner dit.... Sen har jag inga planer vad man ska göra idag,, men man hittar alltid på något att göra .....


Sen Gosan75,, jag brryr mig vilken du var med ner till Mantorp 2008,, och du säger  att en bomben skulle släppas här hemma om fick reda på vilken det va." Varsegod att släppa bomben, jag skulle inte bry mig ,, jag tror det inte finns någon bomb att släppas här hemma,, annars hade du gjort det förlänge sedan...



Nu ska gå fixa lite frukost till hampus o mig.. Se vad man har för gott i kylskåpet...

Ovido - Quiz & Flashcards