Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 3 oktober 2009 08:08

Då var det redan lördag.... Vad veckan har gått fort.... I går hände inte så mycket.. Syrran hämtade hennes ny teleforn Iphone hemma hos mig,,för jag hade beställt den på mitt namn... Under dagen så gjorde vi ingeting .. Sätt framför dator mesta av dagen.. Hade skit tråkigt...


Reine har haft två dagar semester,, torsdag o fredag,, för han har inte fått sitt matrial på jobbet för kunna jobba med det arbetet...


Jag hoppas att händer något mera idag,, reine ska allafall åka till V-ås till en skrot för att hämta någon bildel till hans bil,,, vi har två bilar som ska besiktas samma månad.. Inte alls kul... Ja o hampus ska vara i Fagersta hos mormor,, hampus får väl gå till kusinerna o leka med Tim o Ida om dom är hemma..


Hela familjen vaknade vid sex tiden i morse,, eller ska jag säga hampus kom o väckte oss vid den tiden... Så¨man har hängt tvätt ... Så man gjort mycket nu på förmiddagen..Vi ska åka snart om en timme el så till *Fagersta

Ovido - Quiz & Flashcards