Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 17 oktober 2009 17:34

Hela övervåningen är ny städad... Å vad det var skönt att få det gjort... Har funderat i  flera dagar att jag ska städa övervåningen ordentligt,, nu är det färdigt o klart.. Blev hel nöjd med städningen..... Har precis hämtat hampus från grannen,, de har lyssnat på musik, spelat spel och dansat... Så nu är han i duschen .. Reine åkte ner till hans föräldrar för han ska var chafför i kväll till Fagersta...


Ska börjar fixa lite kvällsmat,, det blir inget avancerat,, utan smörgås och varm O´boy... Sen är det sängen för honom...


Sen får man en egen tid, ja o reine.. Härligt!!!!

Av Maria Pettersson - 17 oktober 2009 10:28

Nu har vi beställt biljetter till Monster Jam i Globen den 14 november 19.30... Hampus kommer gå med farmor o farfar och två st till i från Örebro....Tvyärr så är det synd att jag o reine inte kan följa med ,, för jag ska ju ha  den 10 November,, det är tur att hampus har så snälla farmor o farfar som kan åka med honom... Vi beställde 6 biljetter för 1024 kr,, det var inte så farligt,, de kommer också beställa hotellrum från lördag o söndag... Det blir sent för åka hem på kvällen tycker de....


Vi har kollat lite på Youtube,, på monster jam,, hampus tyckte det var super kul och roligt.........

Av Maria Pettersson - 17 oktober 2009 09:02

Just idag är det körlaget på Tv4... Jag hoppas att det team jag tycker är sämst åker ut idag....... Sen har jag varit ute o kollat på massor med bilder på varje team och kollat vad alla heter i varje team... Nu har man fått mer kött på benen.... Och jag kan inte förstå vad det är för menning ...............................Skrattande


Hoppas det blir flera bra låter på körlaget i kväll,, när jag ska lyssna och med en chipspåse i knät.... Och jag hoppa att flera får lika trevligt som jag kommer att få med ett leende läpparna.......Cool



Av Maria Pettersson - 17 oktober 2009 08:06

Jaa,,, lördag vad ska man hitta på för  roligt idag då???mmmm har faktiskt ingen anning vad man ska göra idag.. Skulle behöva slänga lite skräp men jag har ingen lust i morse när jag vaknade för göra någoting sånt.. Men man kanske får senare på förmiddagen man vet ju aldrig....


Nu är allafall min bil lagad och nu är det bara besktiningen som är kvar.. Hoppas att den går igenom.. Men det brukar ju aldrig göra det så,, några tvåor får man alltid.... Men man kan ju hoppas......


Vecka 44 ska jag (kanske) ta spruta för svininfluensan,, jag får ta de första sprutorna för jag är med riskgrupperna för jag är gravid.... Men är lite osäker om jag ska ta ,, jag vet inte.. Jag ska prata med barnmorskan om det.......


Just hampus öron,, det gick inte alls bra i Torsdag ,, så ska tillbaka på Torsdag,, då ska de försöka suga ut vaxet som sitter som ett berg.... Se om hampus kan var lugn då???? För han måste ligga stilla och det är ju inte lätt,, annars får de ge honom något lugnade,, för man måste få bort det innan det blir värre...



Ovido - Quiz & Flashcards