Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 24 oktober 2009 21:26

Det var nära att team stefan åkte denna gången ( körslaget)........ De kommer inte att vinna hela körslaget allafall......Dom andra körerna som är kvar är mycket bättre tycker ja.... Nu ska se om det finns något att se på Tv... Någon film finns det alltid.... Det är tur att man har många kanaler att titta på ,, så en film ska inte var några problem att hitta..... .....


Om det inte finns någon bra  på Tv  ,, så blir det väl sängen...Sov gott alla.... Kommer allafall sova gott...Glad 



Av Maria Pettersson - 24 oktober 2009 17:48

Nu har jag en liten kattunge som ligger på mitt bröst och är jätte kelig.... Vad som har hänt idag då,, jo vi har väl inte gjort så mycket ,, vi var över till Fagersta och handlade på Lidl,, det var faktiskt ganska mycket folk som handlade,, hade två kassor öppna..... Sen åkte vi till mor o far ,, bara för jag var lite nyfiken på hur det har gått med kattungen Stina,, och det hade gått jätte bra i natt....


Sen när man kom hem så började vi göra iordning mat,, det blev fisk och potatis och grönsaker till .... Det var faktiskt gått.... Sen blev jag så irreterad på hampus rum,, så jag började städa där,, sen kom reine o hampus hjälpte till.. Så nu är hampus rum nystädad och fint.. Så jag hoppas att han kommer hålla det så fint,,, men knappast....


Nu är hampus i duschen och sen blir det lite kvällsmat och sen är det sängen för honom... Själv blir det väl o kolla på Körslaget i kväll .. Se vilken som åker ut idag då..????? Hoppas på team Stefan,,, jag skulle bli glad då för jag tycker inte alls dom är bra.... Men det är ju min åsikt.................


Ps...........GLÖM INTE å STÄLLA OM KLOCKORNA I NATTEN MELLAN LÖRDAG O SÖNDAG...

Ovido - Quiz & Flashcards