Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria Pettersson - 20 oktober 2009 10:41

Sminkade och håret är borstad,, så nu är det bara o vänta tills man kan åka hämta busungen på förskolan och sen blir det att åka till Fagersta med kattungen och jag ska jobba på eftermiddag istället för på lördag,, för vi har inventering jobbet.. Hoppas att inventerings resultatet blir så bra som möjligt. Mamma o pappa ska ha hampus på eftermiddag tills reine kommer hem i från jobbet,, han vet ju inte vilket tid han slutar idag........... Det ska bli skit roligt att få jobba  mina 5 timmar......





Av Maria Pettersson - 20 oktober 2009 07:21

Hampus vaknade kvart över sex i morse.. Å vad jag är trött,, har inte sovit så bra i natt.... Reine åkte till jobbet vid halv sju i morse... Så idag får jag åka lämna hampus på förskolan..... Måste fixa lite varmare kläder åt honom att ha med sig,, för de ska ut i skogen... De har hösttema på förskolan nu...


Hampus åt en hel honungsmelon till frukost, han vill inte ha smörgås o O´boy,, så han få ta med sig en banan till förskolan,, för att äta när de är ute sen på rasten...


Se vad jag ska göra på förmiddagen då,, när man är själv här hemma....Efter jag hämtat hampus  kl 11.30 ska vi åka med kattungen till mor och testa igen med Zorro... Det går jätte bra mellan dom....


Måste sätta igång med morgon bestyren,, så jag hinner..



Ovido - Quiz & Flashcards