Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 27 augusti 2009 22:31

Fan vad jag är duktig,,har jobbat 10 timmar idag.. Det har varit jobbigt , för man är ju förkyld. Men va fan göra man för pengar.. Pengar i allt..  Jag har fått sitta i kassan hela dagen,, men det gick hyfsat bra.. Tiden gick fort.. Jag drack minst 2 lite vatten idag på jobbet när jag sätt i kassan.. Man har ju ont i halsen så jag drack vatten,, för slippa bli torr i munnen...


Jag hoppas att vi alla på jobbet har räknat rätt och vi får ett jätte bra resultat på inventering i morgon.. Jag hoppas.. I morgon är jag ledig och jag ska vila upp mig för man jobbar ju på lördag 8 timmar...


Nu ska ja surfa lite på internet och sen är det sängen som gäller för mig...


Sov gott..








Av Maria Pettersson - 27 augusti 2009 08:37

Ja, då var det torsdag.. Jag har inge alls pigg på att inventera på jobbet.. Man ska ju jobba 10 timmar idag..  Jag är så jävla trött har inte sovit så bra i natt, näsa rinner hela tiden,, har hostat nästan hela natten..


Det blir roliga att se hur jag kommer orkar på jobbet idag.. Jag kommer väl få sitta i kassan och försöka vara trevlig på jobbet,, det kommer inte bli så lätt när man inte mår så bra.. Jag hoppas inte jag behöver sitta hela eftermiddag i kassan, för det kommer jag inte att orka med....


Nu är har jag försökt att ätit lite frukost, men gick inte så lätt när man har ont i halsen.. Nu ska vill innan jag åker till jobbet.. Börjar kl 12.00--22.00 eller senare..

Ovido - Quiz & Flashcards