Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 17 augusti 2009 15:00

Då har man varit i Fagersta, hampus har mesta varit ute och cyklat.. Och varit handla godis själv, med sina egna pengar.. Han var så stolt när han gjorde det.. Å vad han börjar bli stor nu...


*Sen har jag pratat med farmor( kicki) .. Hon har beställt nu en resa till Tyskland 2-4 september,, så hampus kommer då att få flyga med farmor o farfar ner till Lubeck i Tyskland.. Han ska bo på hotell och göra massor med roliga saker ,, när han är borta.. Å vad det kommer bli tomt här hemma då,, det är tur att det inte så många dagar.. Det är ju inte så långt kvar tills han reser.. Måste prata med förskolan och ledighet...


Nu sitter ja o väntar på att Reine kommer hem ifrån jobbet,, vi ska åka till Västerås och handla lite där.. Hampus ska nya skor och massor med annat..Och jag ska köpa lite babis saker..




Av Maria Pettersson - 17 augusti 2009 08:48

Jag fick sms av chefen i morse,, jag skulle vara ledig i morgon ,, men det blev så jag ska jobba istället i morgon,,, det göra ingeting alls,, hade inte så många planer för den dagen allafall,, så det blir att åka till Fagersta idag, till mor o far...


Jag och hampus har ätit frukost, och hampus åt inte så mycket,, men han är väl inte hungri.... Nu tittar han på barnprogram,,men vi ska snart åka iväg  som hampus brukar säga,, ska vi åka en tur , mamma...


Så ska väl sätta ifart ,, så man kommer iväg snart...



Ovido - Quiz & Flashcards