Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 20 augusti 2009 08:51

Idag har jag inskolning på morgon kl 10.00 till 11.00 .. Tur att jag inte behövde ta ledig för jag börjar kl 12.00-19.00 .. Och i morgon har jag mycket på schemat att jag ska hínna med att göra efter jobbet.. Har lite planera på åka bort på lördag ,, kanske åka med eckerölinjen med hela familjen... Då måste jag fixa allt i morgon fredag.. Som tillexempel: Klippa gräsmattan och tömma poolen med vatten och vika ihop den och lägga den på tork över vinten... Mycket jobba jag har framför mig i morgon,, samt att kanske ta en städning i huset innan lördag.. Se om man hinner...


Jag ska ringa reine snart ,, han är frukostrast på jobbet kl 9.00 Samt säga till honom att det han som hämtar hampus på eftermiddagen och han ska upp tidigt i morgon Fredag.. För jag jobbar  7.00--15.30 Fredag..


Idag har jag fixat med disken i från i går och damsugit i köket och fundera på tvätta golven i köket innan vi åker till förskolan...  Jag får sätta i gång med allt så jag hinner ....


Jag skriver senare när jag kommer hem i kväll....



Ovido - Quiz & Flashcards