Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 12 augusti 2009 10:49

Då har man städat klart köket... Haft en ordentlig ur städning... Nu är det fräscht där.. Jag fick åka ner en snabbis ner till ICA för hampus ville ha korv med bröd till lunch,, så självklart så hade jag inge korvbröd hemma.. Tog bara tjugo minuter...


Men självklart så hade de poliskontroll nere vid DinX.... Det var tur att jag inte körde för fort där,, annars hade jag säkert fort fortböter,, för man brukar aldrig åka lagligt där.. Hihihihiiiii...


Ska snart börja laga till lite lunch....

Av Maria Pettersson - 12 augusti 2009 08:24

Blev inte som jag ville idag när vaknade.. Hampus gnällde på att han hade ont i magen,, allmänt gnällig.. Jag vet inte vad det är för något!!!! Det behöver inte vara något,, men han brukar alldrig klaga på att ha ont i magen.. Så  jag blev hemma i från jobbet, idag.. Jag tycker inte om att ringa o säga att man blir hemma i från jobbet.. I not like it!!!


Men man har ju ingen väl...... Man vill ju inte att fritis ska ringa till jobbet,, när visste han inte mådde bra... Så det blev en städ dag här hemma...


Reines öga är mycket bättre,,, han hade ont i går kväll.. Han visste inte om han skulle vara hemma idag,, men han gick till jobbet allafall i dag,, ögat var mycket bättre... När jag pratade med honom i morse,, så sa han det går så där att jobba,, är lite ljuskänslig... Jag sa,, du får använda solglasögon på jobbet..


Om det inte skulle bli bättre,, så sa de på vårdscentralen att ska ringa Ögonmottagningen i Västerås....


Jag har ätit lite frukost ,,blev lite youhurt,, men hampus vill inte ha något,, men han kanske vill senare... ...

Ovido - Quiz & Flashcards