Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 8 augusti 2009 17:03

Jag är så trött... Men jag tror inte beror så mycket på jobbet,, det vara faktiskt skönt att jobba idag,, inge stress överhuvudtaget.. Mesta beror på hur mycket man hade sovit i natt och det är så varmt o sitta i kassan...


I dag blir det en lugn kväll...... Reine ska väl dricka några pilsener , för han var in på bolgaget idag så vanligt så glömde han köpa några alkolhol fri öl till mig.. Blev inte så glad av det.. ... Men i morgon bitti blir det av till storsjön och bada där.. Om inte reine är bakis så klart.. För jag kommer inte ihåg hur man körde dit...


.... När jag jobbade o slet så var reine o hampus till skinnskatteberg på marknaden... På väg hem så stannade de till på loppis vid O´ti Fagersta.. Hampus köpte massor med gamla bilar... Nu ligger bilar överallt i vardagsrummet.. Så¨man får väl städa sen när han har somnat för kvällen...


Nu börjar min mage blir hungri.. Men jag har ingen lust att äta... Åt bara lite youghurt till Lunch på jobbet.. Just jag kom ihåg något som jag handlar på jobbet. Den ska ja äta.. Kankse mest nyttiga saken,, skit samma..


Skriver  senare,, om det blev något roligt i kväll.





Av Maria Pettersson - 8 augusti 2009 06:41

Är på väg till jobbet... 8 snabba i dag...

Av Maria Pettersson - 8 augusti 2009 06:27

Uppe med tuppen idag... Är lite seg nu på morgon,, blir väl bättre när man kommer till jobbet.. Hoppas att dagen går fort,, för man är ju ledig i morgon..Men det tror jag.. Man får tänka på det postiva av att jobba på en lördag ,, pengarna.. Hihhiiiii..


Se vad man hittar på för något efter jobbet då???Kanske åker o bada i storsjön ... Det beror hur trött jag är när jag kommer  hem från jobbet.. Har inte sovit så bra i natt, är livrädd för att försova mig.. Det skulle vara en katratrof om jag försov mig i dag..


Nu måste jag sätta igång .. Måste åka snart!!!

Ovido - Quiz & Flashcards