Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 25 augusti 2009 09:51

Idag jobbar jag oxå eftermiddag.. Jag har lämnat hampus på förskolan idag,, han blev lite ledsen när jag skulle åka hemma,,, jag vet inte varför han blev ledsen. Kan beror på att han börjar bli sjuk , han är ju förkyld... Och han ville att jag skulle komma o hämta honom sen vid kl halv tolv när han slutar,, inte pappa reine, det är tur att jag hinner med det.. Jag börjar kl 14.00--19.00...  I morgon är jag ledig. Jag ska till barnmorskan på  rutinkontroll och ett sockerprov...


Så nu har man fixat med alla trevlig räkningar man har.. Så nu blir det betalt i morgon.. Bye Bye med alla pengar,, allafall reines pengar.. Hihihiiiii...


Nu ska ja städa lite här hemma innan jag åker o hämta hampus..Damsuga och torka golven.. Det behövs!! Det är så smutsigt här hemma nu..





Ovido - Quiz & Flashcards