Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 9 augusti 2009 17:38

Blev inte så långvarig vid storsjön, vi var där i max två timmar,, sen åkte vi vidare till Eskiln och var där hela dagen .. Så vi har precis kommit hem.. Reine håller på med att laga mat till hampus.. Så man har varit ute hela dagen ända ifrån kl ca 11.00 Så dagen har varit så underbar skön,, man kan hoppas att alla dagar är så här..


Jag o syrran gick ner o badade i eskiln med hampus och kusinen Tim.. Vi var i badet cirka en timme,, sen gick upp till husvagnen igen... Sen kom Tims pappa o hämtade honom,, då passade vi på också åka hem....


Det blir en tidig kväll för oss,, eller ska försöka bli en tidig kväll,, för man ska upp tidigt i morgon bitti.. Ska väcka hampus kl halv sex i morgonbitti.. Måste få han tidig i säng idag, men jag tror att det inte kommer bli så lätt med den saken idag..


Nä,, nu måste börja med kvällssysslorna här hemma..



Av Maria Pettersson - 9 augusti 2009 10:57

Är vid storsjön o badar och solar...

Av Maria Pettersson - 9 augusti 2009 09:04

Jag fick främmande av Mor o far och syrran i går kväll.. Men jag skickade hem dom vid kl 22.00,, för jag var trött.. Och samt hampus skulle hoppa i sängs..


Idag ska vi åka bada i storsjön.. Men först måste ja få hampus upp från sängen kanske inte den lättaste saken att göra idag,, för han gick la sig så jävla sent i går.. Men jag vill inte att han ska sova så länge ,, för då blir det problem att få han o sova i kväll...


Gå väcka honom,, och börjar planera dagen ,,,,


Skriver sen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards