Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 4 augusti 2009 19:23

Det gick kanon bra på jobbet idag,, första dagen efter semester.. Är så himla skönt att vara tillbaka till jobbet.. Det gick så bra att man bara längtar till nästa pass.. I morgon jobbar jag 8 timmar...


Efter jobbet så hämtade jag hampus på förskolan,, det gick jätte bra o hämta honom... Inga bråk alls,, han bara följe med mig bara så där.. Sen åkte vi till Eskiln hos min föräldrar. Hampus kusin var där.. Så de lekte jättebra tillsammans... När vi skulle åka hem,, så gick ockkså bra att få han hem.. Inga problem alls.. Det är så skönt att  hampus går på förskolan,, för han blir helt annorlunda, han lyssnar och hjälper till på helt annorlunda sett..


Så idag blir det en tidig kväll.... Skönt att få sova många timmar.. Hampus behöver inte gå upp så tidigt på morgon..


Hampus är i duschen nu och sen blir det kvällsmat och sen sängen för honom....


Hampus har en lös tand,, den första...Han är så glad för det...



Av Maria Pettersson - 4 augusti 2009 05:25

Idag är det första dagen på jobbet efter tre veckor semester.... Härligt att komma tillbaka jobbet.. Och komma tillbaka till vardagen med tider o sånt.. Nu ska jag gå upp väcka min trötta son som inte ville sova i går kväll tror att han somnade vi halv tio i går kväll..


Men han kommer var trött nu när jag väcker honom.. Men förhoppningsvis så går det bra.. Han kommer somna tidigt i kväll istället.... Sen måste jag hinna med att bädda sängarna och slänga in tvättmaskin om jag hinner.. Ibland hinner ja inte med på så tidigt på morgon.. Men jag ska göra ett försök..


Skriver senare hur första dagen på har gått...

Ovido - Quiz & Flashcards