Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Maria Pettersson - 10 augusti 2009 19:43

Jag hann klart med städning innan reine kom hem ifrån jobbet.. Skönt,, sen har man inte gjort så mycket på eftermiddagen,,bara tagit det lugnt... Vi har bara lagat middag,, så nu är man mätt o belåten... Och sen är hampus ny duschad och ligger i sängen,, hoppas han somnar i en skapli tid... Det får vi se....


Nu ska jag själv hoppa in i duschen och kolla på lite Tv innan det är sängen för mig också... Jag behöver inte gå upp så tidigt i morgon bitti.. Jag är fakiskt ledig imorgon...


Sov gott alla ......

Av Maria Pettersson - 10 augusti 2009 13:41

Då har man gjort sitt pass idag på jobbet,,vad tiden går så fort nu förtiden.. Jag kan inte förstå det.. Det är redan 10 Augusti..Och jag har bara 13 veckor kvar på gravidetet...Tiden rinner iväg...


Många tankar i huvudet nu,, jag måste skicka in inkomst till försäkringskassan,, massor med papper,, such..... Jag tycker inte om sånt,, man måste skicka papper till flera distanser.. Ta en sådan tid med allt.. Man vill att allt man fyller i är rätt, så man slipper göra om det...


Så jag får ta en timmer göra det i morgon ,, kanske måste ringa försäkringskassan och fråga massor med frågor,, kanske läsa lite på internet på deras hemsida..


Nu håller jag på med att städa, städa.. Usch vad jag städar hela tiden.. Vet inte varför,, för det är inte smutisigt här hemma... Jag bör inte slita ut mig så mycket som jag gör här hemma.... .Men någon måste göra det annars skulle det bli smutsigt....


Nä, nu måste jag sätta igång igen,,, hinna färdigt tills reine kommer hem,, vi kanske skulle få främmande på eftermiddagen...


Skriv sen!!!




Ovido - Quiz & Flashcards